Hei vain kaikille. Nimeni on Ghoulia Yelps ja olen tämän blogin omistajan, Minden uusi omistuskohde (en omasta halustani) ja sihteeri (omasta halustani). Kiitos Minden ystävän Rikan (jonka luona kaverini Frakie asuu), hän koukuttui Monster High-sarjaan ja kävi noutamassa minut Citymarketin liikkeestä. Ensimmäisen yön vietinkin hänen työpaikallaan, meidän tutustuessa toisiimme ja minun totutellessa uusiin oloihini. Onneksi Sir Hoots A Lot on mukanani, muuten minua vähän hirvittäisi olla täällä. Siis minua, zombieta!

Onneksi tämä paikka vaikuttaa ihan mukavalta (jokseenkin pölyiseltä kyllä, mutta ehkä Minde ja hänen poikaystävänsä ovat yhtä hitaita siivoamaan kuin äitini). Epäilyttävää on kuitenkin se, että Minde on alkanut viettää paljon aikaa Hartsilapset.fi -nettisivuilla ja foorumilla. Ilmeisesti hän haluaisi ostaa itselleen BJD-nuken (suomennos: Pallonivelnukke). En tiedä vaikuttaako tämä asia minun asemaani tässä talossa, mutta olen valmis kaikkeen ja olen ruvennut kirjoittamaan evakuointi-ohjeita itselleni ja Sir Hoots A Lot:ille. Toivon sydämestäni, että Frankie suostuu majoittamaan meidät, jos tilanne äityy niin pahaksi.
O-ou, Minde on tulossa katsomaan mitä olen saanut aikaiseksi, aikani koneella siis loppuu tähän. Toivon kuulevani sinusta pian, Frankie.

-G-


Okei, Ghoulia, mitä sinä olet.. *jää lukemaan* Tästä keskustellaan vielä *lähettää blogi-kirjoituksen*