Mun pitää kyllä aikuisten oikeasti ottaa ny syksyllä itteäni niskasta kiinni, että saisin tännekin laitettua jotain.. :D

Muutto meni ihan hyvin, kämppä on vähän sekalaisen ja ahtaan näköinen, mutta kyllä se siitä~ Ainakin näin uskomme :D

Kesäreissutkin sujui hyvin, Live Helsinki-tapahtumassa vain eksyin kun lähdin yksin hotellille päin ja Timoltakin meni pääesiintyjä sivu suun, kun se lähti ettimään mua.. Ite olin niin väsyksis ja vittuuntunut PMS-oireitten takia, etten jaksanut edes ajatella mihin suuntaan pitäis mennä.. Harmitti kyllä helvetisti, ku Timon piti jättää Gun´s Roses väliin mun takia.. :( Noh, toivotaan, että se bändi tulee vielä joskus Suomeen, että päästäis sitä yhdes vielä kattomaan.

Traconin reissu meni.. Noh, sanalla sanoen loistavasti :D Tuli nähtyä kavereita, törsättyä rahaa pocky-karkkeihin ja uus manga-sarjakin löytyi luettavaksi :D Sen nimi oli Natsume´s Book of Friends.. Ja siinä on paljon yokai-olentoja, joten tottakai Rimani innostui siitä myös.. :D
Lisäksi löysin Wolf´s Rainin dvd-boksin ja Soul Eater-Maakan figuurin :) Soul-figu mulla jo olikin hyllyä koristamassa :)

Heinäkuun aikana käytiin Rimanin ja Pahgizin kanssa Särkänniemessä remuamassa ja ihan hauska reissu se olikin :) Sai pälättää tyttöjen juttuja ja kieppua kaikissa mahdollisissa laitteissa :) Tottakai käytiin myös Delfinaariossa, Planetaariossa, akvaariossa ja Näsinneulassa.. Sara Hildenissä ei valitettavasti ollu mitään mielenkiintoista näyttelyä, joten se jäi välistä.. Mutta toki käytiin eläintarhankin puolella :D Silloin siellä oli kaikki vuohet tallella.. :D

Jaa-a, josko nyt yrittäis keskittyä kirjoittamiseen.. :D